Att packa och säga hejdå

Packandet går sådär. Det är svårt att veta vad man egentligen ska ta med sig. Vilka kläder. När jag kollade in i min garderob kändes det som att jag inte hade några fina kläder alls. Har iallafall lyckats få ihop kläder som kommer räcka över två veckor. Ska rita ett litet klädschema ikväll

Har nästan sagt hejdå till alla nu. Till min morfar och till min farfar. Till mina vänner. Matilda kommer snart hit för att säga hejdå en sista gång. Sen är det bara min familj kvar. På Kastrup imorgon. Vi ska ha en liten sista måltid ikväll. Lite sorgligt är det allt.

Det börjar kännas nu att det snart är dags. Sådär så att det pirrar till i magen när jag tänker på morgondagen. Sådär så att jag ibland vill gråta. Och ibland skratta. Jag vet inte. Så himla mycket tankar som far genom huvudet iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0