Lista på saker att göra innan

Som en del av er vet älskar jag listor. Så innan sommaren började skrev jag ner en lång lista på allt som måste göras innan jag flyttar. Såhär ser den ut:

Flygbilett
Boende till första veckan
Fixa ett VISA-kort
Referensbrev från banken
Kontouttag från de senaste 3 månaderna
Försäkring
Fullmakt åt mamma x2
Ny kamera
Ny dator
Växla pengar
Adapter
Packlista
Packa
Rensa ut mitt rum
Rensa ut min toalett
Översätta mitt CV
Boka husvisningar
Klippas
Hämta nya linser
Låsa upp mobilen

(Det som är fetmarkerat är gjort.) 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nej vad kul att du ska flytta till London! Har varit där tre gånger. Var ska du bo/jobba?

2011-08-09 @ 14:04:25
Postat av: Aino

Haha, älskar att du skrivit upp packlista på din att göra-lista <3

2011-08-09 @ 19:12:32
URL: http://genomdimmorna.blogg.se/
Postat av: matilda

underbart med dina listor och underbart med london. du är underbar

2011-08-09 @ 23:51:52
Postat av: Emil

Dumt att du flyttar från Sverige när jag kommer tillbaka. Just sayin'.

2011-08-10 @ 01:57:55
Postat av: Matilda

Ååhgud! Det är typ tre veckor kvar!! Jag har ångest över packningen, iih. Det verkar som om min pappa tagit över försäkrings grejerna åt mig.. Skönt, jag blir så förvirrad..

2011-08-12 @ 09:20:48
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0