Två veckor kvar

Jag har alltid undrat vad det är för några som går och ler för sig själva på stan. Nu vet jag. Det är de som ska flytta till London om två veckor.

Kan inte fatta att det bara är två veckor kvar. Längtar sönder. Fast resfebern börjar komma nu märker jag. Sådär så att jag ibland vill gråta när jag ser min familj och så att det sticker till i hjärtat när jag pratar med Matilda. De fyra allra finaste personerna i min närhet. Vad jag kommer sakna dem!

Den här veckan måste jag fixa det sista. En ny dator och sådär. Vill även packa klart mitt rum. På fredag börjar Malmöfestivalen. Känns som det perfekta slutet innan jag flyttar. 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Varför flyttar du till London? Kommer du blogga på engelska när du flyttat?

2011-08-15 @ 14:21:50
Postat av: moa.

vad kommer du sakna mest/minst?

2011-08-15 @ 14:51:25
Postat av: Anna

Shit. Så kul att flytta till London. Och läskigt. Aah. Haha. Kan du prata engelska bra?

2011-08-15 @ 17:33:40
Postat av: ida

wii. du kommer få det underbart!

2011-08-17 @ 08:00:14
Postat av: Matilda

I am the breakfast master. Will do!

2011-08-17 @ 09:37:54
URL: http://tildataddeck.blogg.se/
Postat av: matilda

kommer nog aldrig i mitt liv känna en konstigare känsla än när jag vet att det faktiskt är omöjligt att träffa dig vid mat stängt om 10 minuter.

men jag kommer nog aldrig vara så glad över att känna mig lite små-ensam i dom stunderna, när jag vet var du är och hur underbart du har det.

för det kommer du ha

lylas

2011-08-17 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0