Besök från Lund

Efter att jag och Emma sett Tintin åkte jag till Queensway där jag träffade (en annan) Emma och Emelie. Vi gick till Bella Italia där vi åt otroligt god pasta och lärde servitören ett och annat ord på svenska. Sen åkte vi till Hammersmith och drack några öl i baren på deras fyllehostel. Pratade med australiensare och dansade på ett dansgolv fullt av Halloweenfina människor. När baren stängde satte vi oss ute på brandstegen och snackade och när det börjat ljusna tog vi våra saker, sa hejdå till bartendern som däckat i trappan och tog taxin till Baker Street. Därifrån tog jag första bussen hem och kom inte i säng förrän halv sju på morgonen. Lagom bra av mig ju.

Okej, det var allt jag hann med att berätta ikväll. Imorgon ska jag berätta för er om Christmas Lightning på Oxford Street och om min söndag. Men nu ska jag smyga upp och lägga mig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0