Idag längtar jag tills..

..min familj kommer hit om exakt två veckor (omg, omg!)
..Matilda kommer hit några veckor senare (åh vad kul vi ska ha!)
..Markus Krungegård släpper nytt (Någon som vet när det blir? Stod i Sydsvenskan för några veckor sen att han skulle släppa en soloskiva snart, men jag har inte hört något mer om det sen överhuvudtaget. Hm?)
..jag får komma hem till Sverige och träffa folk jag saknar och äta mat jag saknar
..nästa gång jag får ta en kvällspromenad med Matilda (dör vad jag saknar det)
..min tvätt är klar så jag kan hänga upp den och gå ut i världen och göra nåt kul
..helgen

Som ni märker längtar jag hem och efter folk hemma. Igår var jag och Rebecca på Totally Swedish och handlade lite saker. Typ Polly och knäckebröd. Ville egentligen köpa lingongrova, leverpastej och bostongurka också (för jag hade sån craving efter det i förrgår att jag inte visste vart jag skulle ta vägen - vilket egentligen är lite konstigt med tanke på att jag inte ätit det på ungefär 5 år, men jag kanske kände att det var dags nu?), men jag hade inte råd med allt det. Oh well.

Vad längtar ni efter just nu?

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag längtar efter lite lov. Sliten, ja. Och så längtar jag också tills du kommer till Sverige. Jag + du + kaffe = bestämt.

2011-10-11 @ 18:52:11
Postat av: Jenny

Jag längtar också efter helgen. Kan det inte vara helg jämt?

2011-10-11 @ 21:19:32
Postat av: Marina

Jag längtar efter dig, efter Paul, Birmingham och min egen säng. Lite vin hade inte suttit fel heller. Jag längtar efter allt utom skolan.

2011-10-12 @ 18:14:28
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Matild

Åh vad jag varit nära på å slå ditt hemnummer många gånger för en promenix, kunde inte havet varit lite mindre ..?

2011-10-16 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0