Imorgon & idag

Alla här längtar hem just nu utom jag som bara längtar tills imorgon för då kommer min fina familj hit! Vill bara gå och lägga mig nu så att det kan bli imorgon så att jag kan få träffa dem och krama dem. Känns lite som dagen före julafton när man var liten, ni vet? Åh, vad fint det ska bli!

Idag har jag och Rebecca suttit på ett Pret hela dagen och letat bostad. Det finns inga alls just nu eftersom ingen flyttar härifrån, alla flyttar bara hit. Om tio dagar måste jag ha en ny lägenhet. Herregud..

Men som sagt: imorgon, imorgon imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

2011-10-26 @ 17:52:09
Postat av: matilda

åh lovely <3 glöm inte bort bloggen för mycket, vill ju höra vad ni gör ihop också ;)

puss !

2011-10-26 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0