Kanelbullens dag

Idag är det ju kanelbullens dag. Jag och Emma skulle egentligen in till stan och försöka hitta varsin och sen sätta oss i en park, men det var molnigt och vi hamnade istället vid köksbordet där vi planerade det närmsta året. Tänker inte avslöja något nu eftersom allt inte är helt bestämt, men det skulle vara så fint om det blev så!

Iallafall. Emma var ju tvungen att sticka till jobbet sen så jag tänkte att jag skulle överraska henne med kanelbullar när hon kom hem istället. Åkte in till stan och letade (var till och med på Nordic Bakery), men det fanns inte någonstans. Till sist hittade jag dessa på Morrisons här hemma:

De enda två som var kvar. £1 fick jag ge för dem och det var tur för de var absolut inte värda mer. Ser faktiskt rätt vidriga ut, tycker inte ens att det är kanelbullar. Men det stod det utanpå. Hoppas Emma blir glad ändå. Det är ju faktiskt tanken som räknas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0