Lördagsbio

Det blev ingen inflyttningsfest igår för vi var inte på inflyttningsfesthumör. Vi var mest bara på biohumör. Så vi hoppade på en buss till Angel och hittade till sist till The Vue. Där såg vi Tinker, Taylor, Soldier, Spy och jag måste erkänna att jag inte fattade mycket av den. Vilket var helt sjukt och jag kan fortfarande inte fatta att jag inte fattade. För jag fattade liksom allt de sa. Och Emma kunde inte förklara den för hon fattade inte heller. Och när den var slut satt vi kvar ett tag för vi var helt tagna av att vi inte fattade. Och försökte reda ut det lilla vi trots allt fattat. Det satt en kille bakom oss och han såg också helt tagen ut. Önskar att jag såg samma film som honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0