Hyde Park


Idag var det galet varmt (givetvis) så jag packade ner en bra bok, min dagbok och en flaska vatten och åkte till Hyde Park (som är min absoluta favoritpark i London).


Började med att promenera längs Serpentine. Där rodde folk roddbåt och åkte trampbåt. Där var även folk som badade. Måste göra det någon gång, bada i Serpentine.

 
Gick förbi Dianas Memorial Fountain. Där var hur mycket folk som helst som badade fötterna och svalkade sig.  


Till sist hittade jag ett lugnt ställe där jag slog mig ner. I skuggan eftersom det var 28 grader ungefär och helt vindstilla. Fast det är första oktober idag! Det enda som vittnar om att hösten är på väg är att vissa träd börjar skifta färg från grön till gul.

Nu ska jag och Emma ut och äta middag.

Kommentarer
Postat av: moa.

åh vad fint det ser ut.

2011-10-02 @ 00:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0