Drömjobb & drömskor, vi lever i en drömvärld

Idag firar vi här hemma. Vi firar att Emma har fått jobb på H&M på Oxford Street. Hon är nog min coolaste vän just nu. Och så firar vi att jag har hittat mina drömskor. De finaste skorna jag någonsin ägt. Idag stod de bara där på New Look för £24.99. Åh. Ville typ gråta när jag frågade en tjej om det verkligen kunde stämma och hon nickade. De ser ut som något man bar på 60-talet, det absolut bästa årtiondet någonsin. Alltså bor jag nu i London och går omkring i 60-tals skor.

Älskar mitt liv ganska så mycket.

Kommentarer
Postat av: ida

åh, vad jag blir glad.

glad för din skull<3

2011-09-14 @ 17:08:39
Postat av: moa.

bild, plz!

2011-09-14 @ 17:45:06
Postat av: Emma

TACK, hihi :):) DU är helt klart min coolaste vän här i London. (Och dina nya skor var typ sååååååhäääääääääääääär snygga).

2011-09-15 @ 00:36:14
URL: http://londonemma.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0