Fjärde dagen

I torsdags gick jag upp tidigt för att möta Emma och Klara på Oxford Street. Vi satte oss på Pret A Manger för att äta frukost och diskutera hur vi skulle fixa ett boende på fyra dagar. Till slut bestämde vi att Klara skulle åka hem eftersom hon inte hade något boende och att jag och Emma skulle fortsätta leta.

Så vi ägnade hela dagen åt att leta. Först kollade vi Gumtree och ringde på en massa annonser där. Fick en visning hos Don på tisdag. Kändes lite sent. Bestämde oss för att gå till olika agencies och kolla där. Gick längs hela Lower Road, gick in på varenda mäklarställe och lyckades ändå bara skriva in oss på ett ställe. Jobbigt.

Drog till Camden och kollade, men gav upp efter en liten stund. Var trötta och hungriga eftersom vi gått upp tidigt och inte ätit något sen frukost så vi bestämde oss för att sluta leta och åka hem istället. Jag gick på Tesco och handlade lite och sen satte jag mig i Southwark Park, kollade på alla som tränade, åt jordgubbar och bläddrade i Vouge (som förresten är min favorittidning, men som är alldeles för dyr att köpa i Sverige).


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera!!!

2011-09-06 @ 00:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0