Första och andra dagen

Jag har inte skrivit tidigare för det har varit så himla mycket. Kaos i mitt liv. Kaos i mitt huvud. Har inte riktigt vetat vad jag ska skriva heller.

Det skar sig mellan mig, Charlotta & Emma redan första dagen. Blev bara fel och jag kände att det inte alls skulle funka. Ringde min mamma från Southwark Park och grät floder. Kände mig ungefär som världens mest ensamma person i ett helt annat land utan vänner eller familj. (Fast det hände såklart lite andra saker den dagen också. Som att vi blev stoppade av polisen på väg från flygplatsen. Sånt är ju alltid spännande. ;o)

Andra dagen skulle vi egentligen bokat husvisningar och sådär, men det blev ju ingenting med det. Fixade telefonkort och träffade Emma på Piccadilly istället. Hon var så himla fin. Peppade och gjorde mig på så himla bra humör. Fikade på Starbucks vid Leicester Square och pratade i några timmar. Sen åkte vi vidare till den andra Svenska Kyrkan på Harcourt Street för att kolla anslagstavlan. Hittade inget där, men deppade inte för det utan åkte istället till Primark och sen till Paddington och åt.

När jag kom tillbaka till Seamen's Church var de andra precis på väg ut. Bestämde mig för att inte hänga med och satte mig istället nere i allrummet och mailade alla jag kunde hitta om boende. Gick och la mig vid elva innan de andra hunnit komma tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, varför blev ni stoppade av polisen?



Trist att det inte blev någon bra början. Hoppas det löser sig. :*

2011-09-01 @ 13:40:05
Postat av: ida

det löser sig sanna :*

det kan jag nästan lova dig.

du är fin<3

2011-09-01 @ 21:02:06
Postat av: Sanna

Jenny: För att vi hade typ 13 feta väskor där bak så hela bilen lutade, hahaha.

2011-09-04 @ 16:17:09
URL: http://thereisnoplacelikelondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0