Lägenhetsvisning i Camden

Gick upp tidigt i fredags och satte mig nere i filmrummet för att ringa om en massa husvisningar. Har telefonskräck, men kände att det är lika bra att bara ta tag i det. (Ringa lite samtal eller sova på gatan, hm?) Ringde och ringde en himla massa samtal och till sist fick vi en visning! Klockan tolv i Camden. Var så himla pepp. Smsade Emma direkt: "Är du vaken? Vi har fått en visning!!!!!".

Tjugo i tolv stod vi utanför lägenheten. Lite efter tolv kom Diana. Hon var liten och hade svart klänning över en vit skjorta. Ungefär sådär som man tänker att en mäklare ser ut. När vi kom in i lägenheten blev jag jätteglad för det såg ut exakt som på bilderna på internet.

Diana var jättegullig och förklarade allting väldigt noga. Allt det här med counciltax och sådär är ju helt nytt för oss (okej, allt är ju nytt, inte direkt så att jag hyrt en lägenhet eller betalat skatt innan, hehe..). Lägenheten låg egentligen på £450, men vi lyckades pruta ner den till £400. Så himla bra. Tackade givetvis ja och följde med till kontoret där vi träffade Steven the Man. Så nu har vi en egen lägenhet i Camden!!!

Åkte hem för att äta och packa lite och sen åkte jag iväg för att träffa Matilda och Miranda eftersom vi skulle se Amanda Palmer på Heaven. Men det får jag ta i ett annat inlägg för nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Grattis till lägenheten! :D

2011-09-06 @ 13:55:28
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0